Wystawa kampanii Save the Music na Małym Rynku w Opolu


Na Małym Rynku w Opolu zagościła wystawa kampanii społecznej Save the Music pt. „MUSIC NON STOP”. Inicjatywa zorganizowana przez Fundację MEAKULTURA oraz Stowarzyszenie Autorów ZAiKS ma na celu zwrócenie uwagi na wpływ muzyki na nasze życie. Ekspozycja ukazuje różnorodność muzycznych doświadczeń oraz ich wpływ na rozwój i samopoczucie. Wystawa jest doskonałą okazją do zastanowienia się nad tym, jak muzyka oddziałuje na nasze emocje i percepcję.

Wystawa „MUSIC NON STOP” dostarcza informacji o tym, jak muzyka kształtuje nasze ciała i umysły. Plakaty, które można zobaczyć, są autorstwa uznanego artysty dr. hab. prof. UAP Maxa Skorwidera, a ich treść została zaprezentowana w kontekście kampanii społecznej „Save the Music”. Kuratorem i pomysłodawcą całej ekspozycji jest dr Marlena Wieczorek, a komentarz kulturowy przygotował dr hab. prof. UAM Krzysztof Moraczewski.

Fundacja MEAKULTURA, poprzez swoje projekty edukacyjne i promocyjne, stara się wyrabiać w społeczności lokalnej nawyk świadomego słuchania muzyki. Ekspozycja na Małym Rynku symbolicznie przedstawia różne aspekty muzyki, od intensywnych emocji po duchowe przeżycia, mając na celu zachęcenie mieszkańców do aktywnego uczestnictwa w świecie dźwięków. Dalsze informacje na temat wystawy można znaleźć na stronach internetowych fundacji oraz kampanii.

Źródło: Urząd Miasta Opole


Oceń: Wystawa kampanii Save the Music na Małym Rynku w Opolu

Średnia ocena:4.72 Liczba ocen:12


Zobacz Także